niedziela, 27 stycznia 2019

Na zimowe wieczory polecam mleko z miodem ;)




''najbardziej lubię w tobie zapach
pachniesz jak
ziemia
zioła
ogrody
trochę bardziej
ludzko niż reszta z nas”

~ Rupi Kaur Mleko i miód


Nie wiem, jak Wy, ale ja czasami mocno przywiązuję się do spraw takich, jak książki, czy wiersze, do których wracam, tak jak wraca się do ciepłego domu w zimne dni. Nie jestem krytykiem literatury, raczej bliżej mi do kogoś na kształt zwykłego "zjadacza chleba", ale wiem, kiedy coś mocno mnie porusza.
Nie skłamię, jeśli powiem, że wiersze Rupi Kaur urzekły mnie do granic wzruszenia. Cały tomik jest pewną opowieścią o "cierpieniu", "kochaniu", "zrywaniu" i "gojeniu".
Każdy wiersz jest pięknym prezentem, jaki autorka wręcza czytelnikom.
Szczerze polecam - na mój zabrakło już karteczek indeksujących do zaznaczania tych wierszy, do których wracam i wracam z uporem maniaka :)

A na koniec, by było i coś dla ucha, gdy w zimowy wieczór siedzicie z kubkiem gorącego "kakałka" i książką pod kocykiem ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz